Sunday, February 20, 2011

Sim3

Actually aku aim game nie dah lama dah...seawal 2009 tapi sygnya laptop aku bukannya jenis gaming so aku tak dapat nak donlod...baru2 nie, lepas aku jual laptop dan beli tak la hi end user laptop, tapi bolehla utk aku main sim3...






Sebab aku dah penah main Sim, Sim2 dan Simcity..takla susah sangat nak main dan takla bosan aku rasa...sebab aku ada permainan nya yg tersendiri dalam game nie...lagipun, aku main sim3 bukan sekadar nak membina family...siap aku buat the survival la...tgk sapa yg mati dulu dalam auto mode....heheheh

Lagipun, aku suka buat rumah, buat city dalam sim nie..aku nak pakai software yang hebat2 takleh sebab aku penah blajar autocad jer...nie pun aku tgh guna free software home 3d nak buat simple ID....the next step is to learn 3d max..hehehe

1 comment:

  1. kmk suka juak main sim La... time gk study dolok nang begila main Sims...ehehe

    ReplyDelete