Monday, July 27, 2009

Sure Heboh eh...nang kamboh

Sure Heboh di Kuching gik eh...Nang kamboh...

Sebenarnya aku dr ari sabtu mauk gi, tapi ada masalah2 yg tertentu yg menyebabkan aku menunda aktiviti memerhati org di pesta sure heboh ke ari ahad. ya pun ku ngekot famili kwn dgn dua org anak pompuan nya yg baruk nak jadi remaja..hehehe


Sampai jak aku di umah kwn ku tek,alu terus anak nya polah pengumuman langsung dgn aku


"Auntie, kmk org kak tok g sure heboh eh..kmk mauk tangga konsert.dari marek dh kmk org rizab tempat mek org depan pentas"


Fuh, sik alang2 koh tempat duduk ya.Depan pentas terus. Kenak sik atas pentas alu tek?!Tapi sikla aku nak madah pia..nembiak bah...




Antara org yg dapat di snap oleh aku di dalam henpon

Sesampai nya aku di sia, blh tahan rami juak org...mcm2 gaya juak dapat ditangga..sik dapat ku mauk ekplain di sitok..kelak takut tersinggung mana2 org yang berkenaan.snap gambar pun sik dapat..malu aib org..hehehhe..mun nya rasa aib la..

Tapi kesimpulan aku dapat polah di sitok, nang happening org sarawak pun da keramaian sik kira la sure heboh ka...kapal berhias ka..nang kamboh..heheh..sama la kita tok..kamek org sarawak juak bah..

1 comment: