Friday, September 24, 2010

Lasik Surgery...

Pertemuan dengan seorang member lama menyebabkan aku terpikir kembali mengenai Lasik Surgery nie...memang lama dah pasang niat nak buat tapi terasa gerun nak go into the procedure...yela...not only i have a dreaded thought about getting my eyes being cut by a laser, but also about the cost..mahal beb!ribu-ribuan sebijik mata..mana nak cekau fulus?sebijik mata pun dah sebulan gaji..nak tunggu sebulan gaji pun dah sekian lamanya...cheh...

agak-agak, kalo aku buat lasik surgery, mcm nie lah mata aku dibedah...huhuhuh

Tapi, bila aku tengok member lama nie rupa dah la lain, mata pun dah bersinar bukan macam the nerdy kid that people used to laugh, aku teringin plak nak buat...bila lah nak ada free from contact lens and spectacle nie kan?sebab dulu2 aku selalu bayangkan....katakanla ada emergency memalam...org lain dh selamatkan diri, aku masih lagik tercarik2 spek mata yang aku pun tak berapa nampak...yela, rabun la katakan...

So, camner?nak buat or not?wawa...give me ur best thought!!!ku tauk ko suka baca barang kerepak aku tok...

3 comments:

  1. haaha..ada nama aku...

    glem asa....

    hehe
    aku tauk sapa ko maksudkan....

    lan ya nak??
    hehehehe...

    pa ko pun mok buat surgery ya juak ka???
    gerun aku eh..

    tanyak lok ngan lan gini...
    ku pun mok juak free dari spektackles...hehe

    ReplyDelete
  2. lan madah dh 10 thn nya molah..sikda papa..sampai knktok sik makei spek agik..tapi dolok nya molah rm3k sigek mata..aku baruk tnya optimax juak...rm2.7k sigek mata

    ReplyDelete
  3. towk mesti kes mdm nangga vid ariya.. haha

    ReplyDelete