Wednesday, September 30, 2009

Nicknames

Lamak ku sik nyengok blog ku pun sebelum ngan selepas raya tok eh..gago bah...mala jak berkepong sia sidak....kejeron keja, padah lakiku...eleh, nganok orang jak kitak ya....
ok...marek aku ada la tertangga sombody masa keja...urang tok, kenalan lamak juak la..sik la berapa lamak tp lebih juak la sepuluh tahun....tapi dalam lebih sepuluh tahun ya ada beberapa kali jak aku tertangga nembiak tok (maka dah bapak orang dah..agik juak ditunggah nembiak)
ko tauk apa ku nunggah nembiak tok...Palak antu...sebab, nya nang antu..semua la..dari pasal ompuan sampai la duit..ku sik tauk pa gik ada dalam palak nembiak ya..(ya lah aku agik nunggah nya nembiak, olah kedak miak kecik jak rupa tapi dah tua bangka.sik sedar kedirik eh!Buruk nak juak perangey).
Masa ku blajar, ada juak cikgu-cikgi yang diberik nama nickname oleh kamek urang..masa ya aku sekolah di Malaya nun (semenanjung la ya.nang bunyi kita madah mcm ya).apa gik sekolah asrama penuh...bergossip ya sudah pasti merupakan salah satu sumber hiburan di samping untuk cerita sensasi berita terkini.ahak.ahak~Mun nunggah nama betul, nakkah ditauk urang, especially urang empun badan...dahla sekolah asrama penuh oi..All walls have ears!!!!nang sikda tutup2 agik...Kelak ada kenak tunggah sebab nganok cikgu...nang ada seditious indah..heheh
Sikla jaik gilak nickname ya..ada sorang cikgu ompuan ya, ngajar math, diberi nama doraemon sebab bulat (berisi bulat badannya).Ada misai, sebab gaok gilak.Hitler pun ada sebab somet nya pen dek, kedak hitler and nya kejammm!!!!!!!!namala PK1..tapi kekejamannya merik hukuman dengan kamek urang dolok nang teruk...Nang sik merik2 agik belas kesian...Ala2 tentera...Ya namanya Hitler ya..
Time aku di U dolok pun ada..cuma aku dengan kawan aku sorang ya jak yang tauk, sebab kmk orang merik nama...Mentibang, sebab nya tok dahla bodo, perasan mauk ngajar orang.nak di ajar ya semua salah!Blue hippo, tok nickname kat sorang ompuan ya lah..sebab....ada la sikit2 sebab kat nickname nya :P.
Ada gik sikok tok...GK...Tapi definisi Gk ya chukup dasyat...Malas ku nak madah di sitok..tapi in the other word pun macam Gila Kuasa juak la..Goal Keeper pun boleh, tapi jadi goalkeeper nahan bola makei something yang ku sik dapat nak madah di sitok...censorship oleh urang lain kelak..
Hehehehehehhehehehehhe
p/s..kali aku pun ada nick name diberi urang lain juak kali..cuma aku jak sik tauk..hahah..whatever....Sama2 bah..ku nganok kau, kau nganok ku balit.Pot calling kettle black!

No comments:

Post a Comment