Saturday, September 26, 2009

Raya Kahwin..Kahwin Raya..

Akad nikah RoseAdam...

Aku pun sik tauk la gney mauk merik title tok mula-mula...samada kahwin raya or raya kahwin..sebab berkahwin masa raya..hehehhe..

Aku hampir terlupa yang hari tok besfren aku nikah...aku kenal nembiak tok time aku matrik chermai di pending dolok...(dah pupus dah koleh chermai ya...brapa kali lari tukar tempat sebab sik mampu bayar sewa premis)..then..aku ikut nya pulang umah sebab aku bukan orang kuching...and..berkawan la kmk orang berkongsi suka duka sehingga la ke hari tok.....dan biarlah berkekalan sampai bila2...

So, aku pun malas nak klakar banyak2..lagipun tok hari gembira besfren aku...aku nak mencanangkan ke semua orang yang ari tok Rosni Binti Putra dah sah bergelar isteri kepada Muhd Adam Harith Bin Anthony!!!!Yeah....


Aku juak nyelut antara pengantin baru tok eh...



Siapla kau malam tok ros...muahahahahhahahaha....

No comments:

Post a Comment