Monday, December 6, 2010

showing off?!but 1st, show me how good are you...

Dah berbulan aku sik ada masa untuk mencoretkan minda ku dalam blog dik pun...Busy you~mengalahkan menteri gitu....ne dak, busy ngambik ngantar tender, sebab opis boi mogok sik mauk jadi opis boi agik...dah berangan-angan mok jadi bos gik urang tua ya, sik alah2 mok kelaie pasal PKK dengan UPK koh~

Dalam kekalutan dan kesulitan aku menyandang tugas dan tanggungjawab seorang opis boi merangkap pengarah syarikat dan lain-lain, aku ketemu jua dengan beberapa acquitance yang dulunya pernah sekelas, se course dan sebilik dengan ku sewaktu menuntut di U. Amboi mak, tak tengok i you...(aokla, mentang2 aku tok knktk sik sekacak angelina jolie, dah persis ala2 amu jual sayor di market ikan, di tambah lagi dengan muka yang sik cukup tido, aduh~)..

mun gago sia sitok, kurus badan sik juak apa

Ok, berbalik dengan kisah asal....

Well, mula-mula ku pikir ku salah orang, rupanya betul la org yang penah ku kenal....Tapi ya ampun, showing off nya bagai perdana menteri, cuma beza sikda pengawal sekeliling dan nobody are paying attention to them..cuma angin-angin sahaja..Malas nak elaborate...takut tertabur fitnah, kerana cerita ini hasil dari hati sendiri...(fuh, nampak gilak aku nang sik berkenan dengan orang tok)

Ku ingat kan dah bergelar lecturer atau dah nak dapat title Ir di consultant, rupanya keja kontraktor..Malah teruk agik dari aku, tapi yalah, as the contractor, including me, please dont bragging in front of other contractor....and get as many fren in the industry..ney tauk, blh la bertukar2 rega....keja yang rumit jadi senang.....

No comments:

Post a Comment