Tuesday, July 20, 2010

Astro @Asteruk?

Semalam, sedang asyik aku melayan crita Cina TV2...(aku tak ingat crita apa tp pasal 2 orang loyer cina zaman dolu2..baru jerk tgk...)Tetiba.....skrin tv aku itam...terkejut aku..ingatkan service not available tapi luar tak gak ujan....tapi  kat status dia bukan service not available..but service currently inactive.pls contact your astro service centre....

Waduh..waduh..rupanya servis astro aku kena cut!tanpa warning..lagi teruk dari service currently not available...cek punya cek..rupanya astro potong service sebab aku bayar sampai bln 7 jer..bln 8 aku lom bayar...tapi yang herannya, lom sampai ogos lagik nie...

Aku perasan, astro nie mcm melebih2 plak lepas World Cup...dulu aku bayar skali dgn sport tapi aku buang channel sport sebab bill astro aku mencecah 90+rm sebulan..buat aper bayar mahal2 kalo aku setakat nak tengok crita House dengan crita CSI kat AXN?dah tu berkepuk2 plak iklan yang mcm kita tengok TV3 tu..So aku tukar lah dgn basic channel yang bayar 37.95rm sebulan..tu pun banyak gak masalah...

So, alang2 dah terminate nie, aku nak amik basic antenna plak..malas dah aku nak subscribe astro yang merepek2 dan merapu bil dia nieh!..

Antenna TV yang bakal aku beli jemat nie!tunggu mr hubby balik dan pasang..heheh

1 comment: