Monday, July 12, 2010

popular tak semestinya favourite

kali ini aku nak crita pasal mangga pagar umah aku plak...yang aku beli jenama SOBO, kunun, sebab aku tgk merata2 kedai guna jenama tok..so, time aku mencarik2 padlock nie kat wisma saberkas, aku jumpa padlock yang mcm nie..
Nampak lain dari yang lain kan?lagikpun time tu aku tgk satu tu jerk yang tinggal bergantungan kat rak tu, so aku pun pikir mesti ramai yg beli type nie...

aku pun,beli la kunci tu...

tapi, baru bberapa bulan guna, sendal dia terkeluar dr soket dan tempat cucuh kunci dah berkarat2...benda yang patut secure rumah dah mcm tak secure..mahal plak tuh aku beli!!rm50+!!

so, kesimpulan nya...walaupun ramai org guna jenama SOBO nie dan kebetulan hanya tinggal satu jer kat rak pameran, tak beerti barang tu popular n favourite..entah2 sebab org tak berkenan, jadi org kedai malas nak order lagi...sebab tu tinggal satu jerk kat kedai...

No comments:

Post a Comment