Wednesday, July 14, 2010

Menghitung hari

Aku sebenarnya tidak mudah untuk berbicara mengenai diri sendiri..maklumla..private & confidential kununnya..Tapi setelah seminggu bekerja kosong @ makan gaji buta tanpa melakukan sebarang keja di opis, menyebabkan aku terpanggil untuk menjenguk blog..chewah~

Sekarang dah masuk 36 minggu tempoh kehamilan aku...dan aku masih menghitung setiap detik dan saat..and be alert dgn segala body sign takut2 my baby nak terkeluar..1st timer la katakan..n masih blur apa yang nak di sediakan or langkah2 awal yang patut diambil to be prepare for this labour time selain daripada intention nak ke hospital...

dan,

sejajar dgn masa yang berlalu, aku kerap menerima SMS or call yang berbunyi..

"oi, dah branak ka belom?"

Sampai laki aku pun tanya macam ya..


1 comment: