Sunday, August 16, 2009

Sajer jer

Apa yang buat aku meluat dan benci di pagi hari minggu?
  • Aku terbangun pukul 7am sebab jiran aku bising-bising marah anak dia.
  • Aku terbangun lagi sebab tukang potong rumput membabi buta tekan hon depan umah sebab nak potong rumput, walhal aku tak panggil dia dan rumput aku tak panjang.
  • Kene basuh 'ekstra kain' sebab-sebab yang aku tak leh nak sebutkan kat sini.Menyakitkan hati jer.
  • Kene tinggal sowang diri lagi sebab hubby kene balik sekolah..huhuuhhuu

Apa yang aku paling suka pada hari minggu?

  • Tak keja!!!
  • Boley terlebih tidooooo...(tapi susah nak dapat atas sebab- sebab yang disebutkan diatas)
  • Hubby gi sediakan sarapan sebab dia nak berkemas-kemas awal nak balik sekolah..
  • Ada cerita korea best kat channel 303, pastu sambung lagi dengan crita CSI, pastu sambung lagi dengan crita kul 3 TV2, pastu sambung lagi...blablabla...pendek crita ari nie aktiviti depan tv jer.

2 comments:

  1. anjing Bobby belakang rumah kmk nang suka melalak siang pagi malam petang..ya lagi angol palak kmk...especially hari minggu..heheh...

    ReplyDelete
  2. yalah ya...gney mauk menikmati ari ahad dgn selesa maksimum tok owh?dahla senin keja udik..

    ReplyDelete